Po czym sie stwierdza jaka szerokosc opony moze byc minimalna lub maksynalna na feldze?
po tabelach i po doświadczeniach innych ogólnie te opony nadadzą sie do felgi o szerokości 7-7,5 cala, nie będzie problemu żadnego kwestia rozłożenia się opony na feldze, sam myślałem o takim komplecie dla siebie ale torowiska i nierówne drogi Sląska i Zagłębia mnie zniechęciły do wszystkiego co mniej niż 55
Ja mialem dotychczas takie, ze sie kiepsko wywazaly... Nie wiem jak teraz, ale kilka lat temu wrzucali do kontenera ok 4000 szt, ktory miescil 2500... teoretycznie... A kwestia jazdy zalezy od odczuc indywidualnych uzytkownika...
Opony i felgi nowe-ceny hurtowe
Mobile phone: 501-517 687/668-39 64 74
Fabrycznie montowane Conti CEC3 miały TW = 300 i zaliczam je do opon trwałych. Generalnie nie jestem zwolennikiem opon o długich przebiegach, bo zazwyczaj stoją one w sprzeczności z zachowaniem na mokrej nawierzchni, ale w przypadku Blue Response zarówno wskaźnik TW jak i wyniki różnych testów wskazują na oponę, która całkiem dobrze łączy w sobie odległe cechy.
Moje są Made in Poland, w rozmiarze 195/65 R15 91H mają TW równy 340 i przyjechały do mnie zaledwie 4 tygodnie po dacie produkcji. Świeżyny
Koledzy pytanie o RunOnFlat RFT jak to jest czy takie opony można montować na fabrycznych Craterisach? nie mam w octavi wbudowanych elektronicznych czujników ciśnienia na feldze tylko TPMS czyli obliczany spadek cisnienia na podstawie obrotów każdego z kół. a S001 Potenzy w rozmiarze 205/55/r16 tylko z RFT występują.
Muszę dokupić 2 opony letnie. Obecnie mam Conti CPC2 i takie chciałem kupić ale u mnie w sklepie mają CPC2-E, niby o mniejszych oporach toczenia, ale według nalepki klasa C na mokrym. Z tego co widzę to bieżnik w CPC5 jakoś istotnie się nie różni od CPC2. Do tego CPC5 są tańsze i na mokrym klasa A, dlatego zastanawiam się czy nie kupić CPC5. W ogóle standardowe CPC2 są dostępne jeszcze?
Słyszałem, że są magicy, którzy łatają runflaty.
Są też tacy blacharze, którzy z trzech wraków i przystanku autobusowego składają jedno śliczne auto i ktoś potem tym gównem jeździ...
Runflaty to błąd i ślepa uliczka w ewolucji ogumienia samochodowego.
Wczoraj się niemiło zaskoczyłem, chciałem zmieniać koła, ale coś mi się ubzdurało, że mam jeszcze opony na sezon, po zdjęciu kół okazało się, że moje Turanzy to śmietnik, szybki przegląd neta, miały być Barum Bravuris 3, ale odpuściłem i kupiłem Uniroyal Rainsport 3 zobaczymy czy to dobry wybór.
Widzę że sporo osób jeździ tu na Dunlop Bluresponse Jakie ładujecie ciśnienie do tych opon w rozmiarze 196/65/15? Ja dałem 2.2 przód i tył ale zauważyłem że z przodu opony nieco się uginają pod ciężarem auta, natomiast tył jest idealnie.
4,2,1 ,3 cpc5 bym nie bral
nokiany zline to odpowiednik klasowy ma max rt
Masz race wcześniej tego nie wyłapałem w kwestii re002 tylko czy nie bedzie za twarda czytalem ze na mokrym rewelki nie ma.
co masz na mysli 4,2,1,3?
Zastanawiam sie czy sam nie przekombinowuje do mojego auta na seryjnym zawiasie w kombi szaleć na zakrętach nie bede ważne aby dobrze trzymały na suchy w awaryjnych sytuacjach i na mokrym. Głownie jak w trasie jazda, bo po mieście to każde z tych będą dobre.
A cena do max 1300plnów.
Przejrzałem mnóstwo opinii na portalach ale pełno jest sprzecznych gdzie jedna osoba pisze, że opona super się trzyma drogi na suchym i mokrym, inna osoba pisze, że g***wno i można się na tym zabić na mokrym..........
Mimo wszystko spośród różnych różnistych opon wybrałem 2 i pytanie do Was jak ktoś miał do czynienia żeby napisał jakieś bardziej wiarygodne informacje:
Potrzebna mi opona na której będę mógł bezpiecznie jeździć po zakrętach oraz z większymi prędkościami i będzie ona tania:
1. Matador Elite 3 MP44 195/65 R15 z indeksem V
2. Dębica Presto 195/65 R15 z indeksem V
Brałem jeszcze pod uwagę Barum Brillantis 2 i Nexena N`ferę SU4 ale miały gorsze opinie
Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk
Komentarz